Domeny wyjątkowej wagi

Jak dobrze dobrać domenę
Zasadniczo istnieją dwa rodzaje domen (nazw). Pierwsza z nich to nazwa wyszukiwana, która polega na zawarciu w adresie słów określających branżę danego przedsiębiorstwa. Tutaj powinno się zastanowić, co będą wyszukiwać osoby, które będą zainteresowane usługami czy produktami, jakie oferuje. Wtedy na nazwę mogą się składać najwyżej trzy tego typu słowa. To rozwiązanie, mimo, że z pewnością zwiększy ilość odwiedzających naszą stronę, nie będzie w pełni promować daną markę.
W związku z tym istnieje drugi typ nazw serwisów, markowa. W tej wersji url strony jest jednoznacznie skorelowany z nazwą firmy. Jest to zdecydowanie dobre wyjście, kiedy tego typu działalność jest lub była bardzo popularna, wtedy zarejestrowanie generycznej domeny szukanej nie do końca spełnia swój cel.

Zdecydowaną zaletą domeny markowej jest to, że klienci mogą łatwiej ją zapamiętać, co powoduje, że większe są szanse na to, że znajdą ją w przyszłości. A co za tym idzie warto, aby nazwa domeny była maksymalnie uproszczona i krótka. W efekcie istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś, kto przeczyta ją na plakacie czy w broszurze, odwiedzi ją przy przeglądaniu Internetu. Kluczowe jest także, aby w domenie unikać cyfr oraz stawiania obok siebie jednakowych liter.
Licytacje domen
Czasem najlepsza domena dla danej firmy jest już zajęta. Nie jest to koniec świata.
Czy pewien komentarz z witryny (https://szukasz-pracy.pl/) zainspirował Cię do zostawienia swojej oceny? Bardzo nam miło. Zatem nie zwlekaj i napisz coś!
Powstają bowiem giełdy domen, na których odbywają się licytacje najbardziej pożądanych adresów stron internetowych. Tam można się szybko domyślić, które z nich odnotowują największą popularność, ponieważ ceny niektórych dochodzą nawet do kilkunastu tysięcy złotych.