Plusy porównywarek cenowych

Niewielu z nas robi zakupy - choćby niewielkie, czy pod wpływem chwili – bez uprzedniej kontroli, czy w innym sklepie można go nabyć taniej. W czasach internetu, oraz zakupów dokonywanych coraz częściej właśnie tą drogą, porównanie cen przed zakupem wydaje się być jak najbardziej uzasadnione.


Ceneo
Na podstawie: Ceneo
Takie udogodnienia proponują nam specjalnie przygotowane porównywarki cenowe. Jedną z nich jest Ceneo, która wyróżnia się największym powodzeniem wśród internautów z racji najatrakcyjniejszych ofert.

Jak posługiwać się Ceneo? Nic trudnego.

Korzystanie z Ceneo przebiega wręcz automatyczne. Jeżeli wiemy jaki artykuł nas interesuje, należy wpisać jego nazwę w oknie głównej wyszukiwarki, widniejącej na górze strony. Z kolei gdy właśnie rozglądamy się za artykułem (np. laptopem), wejdźmy w stosowną kategorię, a tam poznamy interesujące nas parametry techniczne urządzenia i wartość.

By w pełni korzystać z Ceneo, nie trzeba się nigdzie logować. Wszystkie informacje zawarte na stronie są ogólnodostępne i ma prawo korzystać z nich każdy.

Ceneo to rodzaj serwisu troszczący się o wizerunek swój i swoich klientów. W następstwie tego opracowano program „Zaufane opinie”, dzięki któremu wszelkie komentarze zamieszczane w serwisie są godne zaufania. Dzięki zastosowaniu specjalnej weryfikacji komentarzy, strona uniemożliwia wystawianie nieprawdziwych opinii o sklepach.

Zakupy online
Napisał: Serge Kij
Na podstawie: http://www.flickr.com
Coraz więcej sklepów wybiera porównywarki cen w jako szansę promowania swoich produktów.

Zakończyłeś studiować nasz artykuł i zastanawiasz się nad kolejnym? Nic łatwiejszego. Trzeba jedynie kliknąć w podany link i jesteśmy w serwisie.



Odkąd na polskim rynku mogliśmy zauważyć poczynania porównywarki cen wszelakich produktów, sklepy masowo podjęły korzystanie z ich usług. Na skutek tego klient może szybko i łatwo porównać cenę produktu, który go interesuje i wybrać ten, który jest dla niego najtańszy .

Jakie zalety posiadają porównywarki e-sklepów? Większa ilość odwiedzin w sklepie, to automatycznie większa sprzedaż, rozpoznawalność nazwy e-sklepu - co ma nie lada znaczenie w przyszłości (klient nabiera zaufania i wraca) oraz mniejszy koszt za reklamę niż w przypadku np. spotów telewizyjnych. Porównywarka cen? To się opłaca!

Opublikowany przez Administrator w dniu 2014-10-15 08:09:14